قاتل فراری پس از ۱۴ ماه در شهرستان فنوج دستگیر شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۴۹۲۱۵
قاتل فراری پس از ۱۴ ماه در شهرستان فنوج دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از 14 ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حسن سرگزی روز پنجشنبه در این باره گفت: در پی قتل مسلحانه 2 جوان در مهر سال 95 و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی 46 ساله است شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر و به فرار 14 ماهه وی پایان داده شد.

فرمانده انتظامی فنوج با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارآگاهان علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه