همزمان با سراسر کشور؛

همایش جوانان،نقش آفرینی و مسئولیت پذیری در زاهدان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۲:۱۷
کد خبر: ۶۴۹۲۹۷
همایش جوانان،نقش آفرینی و مسئولیت پذیری در زاهدان برگزار شد
همایش همایش سراسری جوان، نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در تمام استان های کشور و زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عصر امروز ( 23 آذرماه) همایش جوانان،نقش آفرینی و مسئولیت پذیری توسط سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه سیستان و بلوچستان، با حضور پر رنگ اعضا به همراه رئیس و دبیر این حزب در زاهدان برگزار شد.

در ابتدا رحمان رحمت زهی دبیر همایش جوانان اعتدالی، مسئولیت پذیری و نقش آفرینی در سیستان و بلوچستان گفت: آموزش سیاسی و اصل تحزب به جوانان، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه، تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات از محورهای اصلی همایش نقش آفرینی و مسئولیت پذیری است.

4

رحمت زهی افزود: باید آسیب شناسی کرد که چرا به جوانان تنها در عرصه انتخابات بها داده می شود و بعد از آن رهایشان می کنند.

وی بیان کرد : حزب اعتدال و توسعه یکی از قوی ترین و قدیمی ترین احزاب فعال در کشور است که نه تنها منوط به این دولت نمی شود بلکه از گذشته بوده و در آینده نیز فعال باقی می ماند.

وی افزود: شناساندن تاریخچه حزب اعتدال و توسعه و آنچه که این حزب برای آینده کشور می خواهد از اهداف برگزاری همایش سراسری نقش آفرینی و مسئولیت پذیری در کشور است.

در ادامه این همایش علیرضا سعیدی رئیس حزب اعتدال و توسعه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت : احزاب سازمان هایی مردم نهاد هستند که جوانان بنا بر مسئولیت پذیری خود جذب آنها می‌شوند. جوانان در جامعه این حق را دارند که پا به عرصه گذاشته وبرای تاثیر بر فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... فعالیت داشته باشند و فعالیت حزبی می تواند بهترین مسیر برای نقش آفرینی جوانان در این عرصه ها باشد.

5

وی تاکید کرد: جوانان تحصیل کرده خمیر مایه توسعه ماندگار هستند و باید این قشر را به نیروی محرکه سرمایه اجتماعی تبدیل کرد به این معنی که به همدیگر اعتماد کنیم و تمام تلاش ها را برای توجه به آنان بکار گیریم.

وی گفت : بسیار شنیده می شود که می گویند تاریخ مصرف حزب ها تا زمان دولت حامی شان است اما اعتدال جریانی برخواسته از بطن جامعه و ماندگار است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در سیستان و بلوچستان افزود: امروز مجدداً این استان با شناخت ظرفیت ها مورد اقبال واقع شده و برای بهره گیری از این فرصت باید تمام نیروها با هم هماهنگ عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نگاه اعتدالی نیاز داریم در گام نخست همدیگر را بپذیریم و سعی نکنیم بر سر تصاحب پستهای دولتی یکدیگر را زمین بزنیم.

وی اظهار داشت: نگاه اعتدالی به معنای کنار هم قرار دادن تمام سرمایه های اجتماعی است و امروز نیز در کلان کشور یکی از مهمترین اتفاق ها روی کار آمدن رئیس جمهوری با نگاه اعتدالی بوده است.

سعیدی مهر تاکید کرد: جریان اعتدال، بخشی از فعالیت خود را سیاسی قرار داده اما ارائه راهکار پایدار برای حل مشکلات جامعه از دیگر برنامه های مهم این حزب است. و این وظیفه شما اعضای این حزب است تا برای تغییر این استان و پیشرفت آن تلاش کنید.

وی تصریح کرد: هر فردی در این حزب که برنامه ای برای شکوفایی سیستان و بلوچستان یا کشور دارد می تواند آن را ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، همایش مرکزی جوان، نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری با محوریت سخنرانی مسئولان ارشد حزب اعتدال و توسعه  در تهران برگزار شد و با استفاده از ویدئو کنفرانس، امکان تعامل دو سویه با همایش های متناظری که همزمان در مراکز استان ها در حال برگزاری بود ایجاد  شد.

2

 

3

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه