کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۱:۳۹
کد خبر: ۶۵۰۸۹۴
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ قاچاقچی سابقه‌دار در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۶۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ احمد طاهری‌ اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح به منظور جا به جایی مواد مخدر با استفاده از خودروهای تیزرو در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر با خبر شدند.

وی افزود: عصر روز گذشته ماموران پلیس محل تردد خودروهای متعلق به این باند را به همراه محل دپوی مواد مخدر شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند و در این عملیات تکاوران پلیس ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو، کشف یک قبضه سلاح کلاش و ۲ قبضه سلاح شکاری، ۴ قاچاقچی را به همراه یک تن و ۶۰ کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

 

نظر شما