معاون وزیر کشور:

وزارت راه و شهرسازی باید برای همه خانه‌ها شناسنامه فنی ساختمان درست کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۶:۱۸
کد خبر: ۶۵۱۲۲۶
وزارت راه و شهرسازی باید برای همه خانه‌ها شناسنامه فنی ساختمان درست کند
معاون هماهنگی عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت:مهندسان ناظر باید به فکر استحکام ساختمان‌ها باشند و وزارت مسکن نیز باید برای همه خانه‌ها شناسنامه فنی ساختمان درست کند زیرا أین شناسنامه استحکام خانه‌ها را تعیین می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید محمدعلی افشانی امشب در نشست هم‌اندیشی شهرداری‌ها و شورهای اسلامی شهر و روستای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در همه جا از محرومیت استان نگویید، سیستان و بلوچستان قابلیت های زیادی دارد.

معاون هماهنگی عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود: دانشگاه زاهدان جزو بهترین دانشگاه‌ها در کشور است و باید به آینده این استان امیدوار بود و اگر نگاه محرومیت از این استان برداشته شود در آینده ای نه چندان دور أین استان پیشرفت خواهد مرد.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم بومی و ثروتمند استان در خارج از استان زندگی می کنند و نیاز است که برای شناخت آن ها اقدام کرد و از آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان اقدام شود.

وی با بیان اینکه باید مزیت‌ها و قابلیت‌های این استان را معرفی کرد تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این استان رغبت بیشتری پیدا کنند ‌اظهار داشت: کسی که دلسوز استان است باید قابلیت‌ها را نشان دهد و معادن این استان را معرفی کند.

معاون هماهنگی عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: مردم زمانی به شورای شهر و شهرداری اعتماد می‌کنند که نتیجه عوارضی را که پرداخت می کنند در امور ببینند.

افشانی با اشاره به استحکام ساختمان‌ها افزود: مهندسان ناظر باید به فکر استحکام ساختمان‌ها باشند و وزارت مسکن نیز باید برای همه خانه ها شناسنامه فنی ساختمان درست کند زیرا أین شناسنامه استحکام خانه ها را تعیین می کند.

معاون هماهنگی عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید در استان راه‌اندازی شود و همه خانه ها بیمه شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز