نخستین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل بنادر سیستان و بلوچستان منصوب شد

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۳:۵۴
کد خبر: ۶۵۲۳۰۰
نخستین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل بنادر سیستان و بلوچستان منصوب شد
نخستین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در چابهار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مراسم معارفه حمیدرضا بنی‌صدر به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر سیستان و بلوچستان  با حضور سرهنگ جعفر اطمانی فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین و مسئولین اداره‌کل  برگزار شد.

سرهنگ اطمانی در این مراسم ضمن برشمردن مأموریت و اهداف سازمانی، بیان کرد: جهت صیانت از جایگاه و اهداف سازمانی و برخورداری از جایگاه قانونی شاهد معارفه اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان هستیم.

وی ضمن اینکه تغییر و تحول را نشانه پویایی و ارتقاء سازمانی دانسته، از تلاش‌ها و زحمات شاهسونی فرمانده گارد بندر در طول مدت تصدی خدمت تشکر و قدردانی کرده و برای آقای بنی‌صدر به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان در انجام وظایف و ماموریت سازمانی آرزوی توفیق و سربلندی کردند.

توانمندسازی و ارتقای سازمانی، ارتقاء مهارت و دانش فردی کارکنان، ارتقاء کیفی در جهت حفاظت از بنادر و هدفمندی اجرایی و عملیاتی سازمان بنادر و تعاملات سازمانی از جمله مسائل مورد تاکید فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی همگام با شرایط توسعه‌ای بندر و با شیوه‌های نوین اقتصادی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز