حضور سیستان و بلوچستان در نمایشگاه فیتور اسپانیا

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۵۳۴۵۷
حضور سیستان و بلوچستان در نمایشگاه فیتور اسپانیا
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: این استان برای نخستین بار در سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین ‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجتبی میرحسینی اظهار داشت: این نمایشگاه 28 دی تا دوم بهمن ماه سالجاری در مادرید اسپانیا برگزار می ‌شود.

وی افزود: فیتور به نوعی نقطه مرجع توریسم دنیا برای متخصصان حرفه گردشگری به شمار می‌آید و فضای تجاری مناسب برای حضور و ملاقات آژانس‌های گردشگری، هتل‌ها، مشاوران و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر متخصصان حرفه گردشگری و توریسم جهانی است.

وی با بیان اینکه هزینه هایی که در حوزه گردشگری می شود به نوعی سرمایه گذاری است تصریح کرد: توجه به این حوزه می تواند کمک فراوانی به اشتغالزایی، درآمدزایی و رشد اقتصادی داشته باشد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه فیتور فرصتی است تا بتوانیم محصولات گردشگری سیستان و بلوچستان را به دنیا معرفی کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: ملاقات و مذاکره مستقیم با نمایندگان گردشگری جهان، بخش‌های متخصص در حوزه گردشگری، فراهم آوردن فرصت‌های جدید در صنعت توریسم سیستان و بلوچستان، تبلیغ برند‌های گردشگری و معرفی تولیدات صنایع دستی منحصر به فرد این استان از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز