مهارت آموزی ۷۹۰ نفر برای بکارگیری در صنایع مختلف منطقه آزاد چابهار

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۳:۰۲
کد خبر: ۶۵۳۹۷۱
مهارت آموزی ۷۹۰ نفر برای بکارگیری در صنایع مختلف منطقه آزاد چابهار
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از برنامه های مهم این سازمان توانمندی سازی و آموزش نیروی انسانی برای اشتغال در صنایع مختلف در این منطقه است که 790 نفر در یک سال گذشته مهارت های لازم را فراگرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالرحیم کردی اظهار داشت: همچنین در سالجاری برنامه برای مهارت آموزی هزار نفر دیگر برای بکار گیری در صنایع مختلف منطقه آزاد چابهار وجود دارد.

وی بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه بین المللی و دیگر مراکز دوره های کوتاه و بلند مدت را با اساتید و کارگاه های مجهز برگزار می کنند که نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی مجرب دارند.

وی ادامه داد: سه هزار و 168 شرکت داخلی و خارجی ثبت شده در منطقه آزاد چابهار 13 هزار و 600 شغل ایجاده کرده اند.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با استفاده از بند بودجه کمک به نواحی همجوار در مسائل عمرانی کمک های زیادی کرده اما از سال 1394 برابر قانون کمک به نواحی همجوار حذف ‌شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اشتغال افراد بومی و مشارکت جوامع محلی در توسعه این منطقه را مهم ارزیابی کرد.

کردی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد چابهار از هیچ کوششی برای توسعه، آبادانی و کاهش مشکلات این منطقه و نواحی همجوار دریغ نخواهد کرد، اظهار داشت: ساخت مدرسه 12 کلاسه در روستای تیس، تجهیز آی سی یو بیمارستان امام علی (ع) چابهار، خرید 2 دستگاه آمبولانس، خرید تانکر برای تقویت آبرسانی سیار روستایی، حمایت از تیم های ورزشی و اعزام به رقابت های داخلی و خارجی از جمله مهمترین کارهای مهم سالهای اخیر این منطقه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز