دو طرح‌ کارآفرینی در مناطق حاشیه چابهار اجرا می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۶:۲۷
کد خبر: ۶۵۹۳۰۶
دو طرح‌ کارآفرینی در مناطق حاشیه چابهار اجرا می‌شود
مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار از اجرای دو طرح کارآفرینی با هدف راه‎اندازی کسب‌ و کارهای خرد در محلات حاشیه و روستایی چابهار با مشارکت سازمان منطقه آزاد و شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مهدی آبروش با اشاره به اجرای طرح‌های کارآفرینی در محلات حاشیه‌ و روستایی چابهار اظهار کرد: طرح شناسایی مزیت‌های پایدار کسب و کار خرد و طرح اتاق فکر کارآفرینی در مدارس روستای "تیس" ویژه دوره اول و دوم متوسطه، دو طرح کارآفرینی هستند که توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و مشارکت مالی سازمان منطقه آزاد و شهرداری در سطح شهرستان چابهار اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای کارگاه‌ها و سمینارهایی برای راه‌اندازی کسب‌ و کارهای خرد برای جوانان و زنان عمدتاً در محلات روستایی و حاشیه شهر چابهار از اهداف این طرح‌هاست که با اعتباری بالغ بر 96 میلیون تومان در مدت هشت ماه اجرا می‌شوند.

به گفته مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار در مرحله اول اجرای این طرح‌ها 25 نفر از جوانان که دارای ذوق و استعداد کارآفرینی هستند شناسایی شده و در مدت 6 ماه آموزش داده می‌شوند و سپس برای اجرای کسب‌ و کارهای خرد در محلات تسهیلاتی از سوی برخی بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید به آنها اعطا می‌شود.

آبروش خاطر نشان کرد: جهت اجرای پایدار این طرح‌ها بنیاد مردم نهاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان با موسسات مردم نهاد محلی همکاری گسترده‌ای خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز