آغاز راهپیمایی مردم سیستان و بلوچستان علیه ناآرامی های اخیر در کشور

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۷:۰۴
کد خبر: ۶۵۹۸۶۰
آغاز راهپیمایی مردم سیستان و بلوچستان علیه ناآرامی های اخیر در کشور
اقشار مختلف مردم ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در اعتراض به آشوب های اخیر و اقدام ناشایست عده ای سودجو راهپیمایی خودجوش خود را در شهرستان های مختلف استان آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم بیان کرد: مراسم راهپیمایی مردمی به منظور دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و محکوم کردن نا آرامی های اخیر امروز در 18 شهرستان این استان در حال برگزاری است.

عباس صفدری اظهار داشت: مردم ولایتمدار زابل به عنوان نوزدهمین شهرستان این استان هفته گذشته راهپیمایی با شکوهی در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و محکومیت ناآرامی های اخیر برگزار کردند.

وی گفت: حوادث تلخ روزهای اخیر در برخی نقاط کشور نشان داد که عناصر فرصت طلب و سلطه جو با سوء استفاده از اجتماعات آرام مردم با ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی و حتی قتل انسان های بیگناه اهداف پلید خود را دنبال می کنند.

وی افزود: مردم فهیم و با بصیرت سیستان و بلوچستان همگام با ملت بزرگ ایران هرگز جنایات فریب کاران فرصت طلب از آغاز انقلاب، دوران دفاع مقدس، تحریم های غیر انسانی و دیگر اقدامات دشمنانه آنان را فراموش نخواهد کرد و مشکلات و تامین خواسته های به حق خود را با روش های قانونی و با تکیه بر وحدت و همدلی مطالبه می کنند.

 

مردم سیستان و بلوچستان در این راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» از آشوبگران برائت جسته و بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند.

این راهپیمایی در  زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان  از میدان آزادی آغاز شده و تا مقابل شهرداری زاهدان ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز