کشف محموله هزار و۶۰۰ کیلوگرمی باله کوسه ماهی در چابهار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۳:۴۱
کد خبر: ۶۶۳۸۸۸
کشف محموله هزار و۶۰۰ کیلوگرمی باله کوسه ماهی در چابهار
فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: شناور حامل هزار و 600 کیلوگرم باله کوسه با هوشیاری کارکنان این نهاد در چابهار کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سربندردار دوم حمیدرضا بنی صدر اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بندر شهید کلانتری چابهار هنگام عملیات پاس خروجی، یک فروند شناور ایرانی را که عازم کشور امارات متحده عربی بود توقیف کردند.

وی ادامه داد: این شناور حاوی محموله هزار و 600 کیلوگرم باله کوسه ماهی بود که با هوشیاری پرسنل گارد بندر شناسایی، کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه سه نفر بازداشت و لنج حاوی محموله قاچاق نیز توقیف شد.

وی افزود: متهمان این پرونده به همراه پرونده تشکیلی توسط ضابطان یگان حفاظت اداره بنادر استان به مراجع قضایی شهرستان چابهار تحویل شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس اظهارات کارشناسان محیط زیست جریمه این باله ها که از صید هزار و 400 قطعه کوسه ماهی به دست آمده 420 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته نیره پورملایی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان به استناد قوانین شکار، حمل، عرضه و فروش جانوران وحشی زنده و اجزای بدن آنها بدون کسب پروانه و مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز