جان باختن یک شهروند زابلی بر اثر آتش سوزی ساختمان

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۰:۱۴
کد خبر: ۶۶۷۰۹۸
جان باختن یک شهروند زابلی بر اثر آتش سوزی ساختمان
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: بر اثر آتش سوزی شب گذشته در این شهرستان یک نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامعلی رفعت  اظهار داشت: این آتش سوزی در یک ساختمان 2 طبقه در تقاطع خیابان هیرمند و شهید رجایی زابل رخ داد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه و اعلام به مرکز پیام فوریت های پزشکی در ساعت 21 و 48 دقیقه پنج تیم امدادی از پایگاه های اورژانس شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نخستین تیم پایگاه اورژانس شهری زابل کمتر از 2 دقیقه در صحنه حاضر شد و پس از انتقال مصدومان توسط نیروهای آتش نشانی به داخل آمبولانس کادر درمانی اقدامات اولیه را انجام دادند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: 2 مصدوم این حادثه که دچار سوختگی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ناشی از دود شده بودند پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم های حاضر به بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل شدند.

وی افزود: متاسفانه یک نفر از حادثه دیدگان با وجود تلاش کارکنان اورژانس به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن ناشی از دود آتش فوت شد.

 

نظر شما