تخلیه ۵۵۰۰ تن آهن آلات در کمتر از یک روز در بندر چابهار

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۶۷۱۰۴
تخلیه ۵۵۰۰ تن آهن آلات در کمتر از یک روز در بندر چابهار
معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: کشتی Ocean Master (اوشن مَستر)حامل محموله رول آهن مستقیما از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار و عملیات تخلیه در کمتر از یک روز انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین شهدادی اظهار کرد: دومین محموله آهن آلات بوزن 5 هزار و 500 تن توسط کشتی Ocean Master در تاریخ یک بهمن ماه جاری مستقیماً از کشور کره جنوبی وارد بندر و پس از پهلوگیری به اسکله بندر چابهار، عملیات تخلیه آغاز شد.

معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان اافزود: فرآیند تخلیه کشتی مذکور ظرف مدت 17 ساعت انجام شد. این محمولات تأمین کننده مواد اولیه مورد استفاده کارخانجات تولیدی استان و منطقه می باشد که با بازاریابی و اطلاع رسانی به صاحب کالا مقصد این نوع محمولات از سایر بنادر به بندر چابهار تغییر پیدا کرده است. حمل مستقیم کالا و مواد اولیه به بندر علاوه بر اشتغال زایی، کاهش هزینه حمل و قیمت تمام شده محصولات تولیدی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: با انجام خدمات مطلوب و رضایت صاحب کالا سومین محموله آهن آلات طی چند روز آینده وارد بندر خواهد شد.

پیش از این (در آذرماه سال جاری) کشتی کاربین هارمونی حامل نخستین محموله آهن آلات از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز