کشف ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۸:۵۱
کد خبر: ۶۶۷۶۲۲
کشف ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و کشف ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اجرای اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، مقابله با سوداگران مرگ را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

ملاشاهی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را وارد کشور کنند که با اقدام به موقع و اجرای کمین توسط مرزداران موفق به انجام این کار نشدند و پس از ساعتی درگیری مسلحانه با توجه به حجم سنگین آتش مرزداران مجبور به جا گذاشتن محموله موادمخدر و با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند مقدار ۴۳۰ کیلوگرم تریاک، ۱۷۰ کیلوگرم مرفین و در مجموع ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر که در زیر خاک به طرز ماهرانه‌ای مخفی شده بود را کشف کنند.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: مرزداران استان استوارتر از گذشته از مرز‌های جنوب شرق کشور محافظت می‌کنند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به متجاوزان و قاچاقچیان نخواهند داد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز