دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان و ‌تهران تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۶۷۹۱۷
دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان و ‌تهران تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
دانشکده‌های متالورژی و مواد دانشگاه تهران با دانشکده شهید نیکبخت دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان اعلام کرد: به‌منظور فراهم کردن امکانات تولید علم، توسعه و گسترش زمینه‌های آموزش عالی و عملیاتی شدن قراردادهای قبلی میان این دو دانشگاه، دانشکده‌های متالورژی و مواد دانشگاه تهران با دانشکده شهید نیکبخت دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه که باهدف گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سیستان و بلوچستان انجام می‌گیرد دو دانشگاه در راه اندازی دوره دکتری مهندسی مواد با یکدیگر همکاری می‌کنند.

روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، پذیرش دانشجو جهت دوره فوق‌لیسانس در دانشگاه سیستان و بلوچستان، تشکیل کمیته تخصصی مشترک به منظور پیگیری مسائل دانشجویان و برنامه‌ریزی آموزشی و پروژه‌های پایان‌نامه و تأمین کادر علمی دروس مربوط برای هر ترم با تشخیص کمیته تخصصی مشترک از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

در ادامه این گزارش آمده است: این تفاهم‌نامه در یک مقدمه و 4 ماده و 4 نسخه به امضای روسای دانشکده‌های متالورژی و مواد دانشکده فنی دانشگاه تهران و رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهید نیکبخت رسید و تا تاریخ فارغ‌التحصیلی اولین دانشجوی دکتری مهندسی مواد دارای اعتبار بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز