دستگیری ۲۲ سارق در اجرای طرح امنیت اجتماعی توسط پلیس ایرانشهر

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۶:۱۵
کد خبر: ۶۷۰۵۱۹
دستگیری ۲۲ سارق در اجرای طرح امنیت اجتماعی توسط پلیس ایرانشهر
جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 22 سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا نورا  گفت: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی چند فقره سرقت منزل، خودرو و موتورسیکلت بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و بررسی پرونده سارقان سابقه دار تعداد 22 نفر از سارقان منزل و خودرو را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان در سطح شهرستان دستگیر کردند.  

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 12 فقره سرقت از سارقان از جمله لوازم منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و لوازم خودرو در بازرسی از مخفیگاه سارقان، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن قدر دانی از همکاری خوب مردم با پلیس خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و نیروی انتظامی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز