محکومیت ۱۷۰ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۷:۴۷:۱۲
کد خبر: ۶۷۲۸۴۷
محکومیت ۱۷۰ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر
رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: تعزیرات حکومتی قاچاقچی سوخت را علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت 170 میلیون و 336 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مهدی کیخا اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان در حین گشت زنی در محور ایرانشهر به سرباز به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و در بررسی از خودرو مقدار 8 هزار لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: با تحویل سوخت های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده های نفتی ، پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به اقرار متهم و همچنین براساس سایر مستندات موجود در پرونده تخلف را وارد دانست و مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متخلف را علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به پرداخت 170 میلیون و 336 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

کیخا اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه‌های مختلف صلاحیتی تعزیرات حکومتی می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق تماس با شماره 135 برای بررسی و پیگیری اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز