دستگیری ۱۴ سارق درایرانشهر

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۷:۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۷۳۹۳۳
دستگیری ۱۴ سارق درایرانشهر
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۴ سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ محمود سعادتی  گفت: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی چندین فقره سرقت منزل، خودرو و موتورسیکلت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام گشت زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز و بررسی پرونده سارقان سابقه دار طی ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۱۴ نفر از سارقان به عنف، منزل، خودرو و موتورسیکلت را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاه هایشان در سطح شهرستان دستگیر کردند که این امر رضایت شهروندان را در پی داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۶۵ درصدی سرقت منازل بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و نیروی انتظامی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

 

نظر شما