برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۵۱:۴۸
کد خبر: ۶۷۵۶۹۴
برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان
راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسیرهای تعیین شده از سوی ستاد دهه فجر استان‌ سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، همزمان با­ سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز­ چهلمین سال انقلاب اسلامی  ، مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر با سردادن شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

اجرای موسیقی سنتی و سرود دانش آموزان در محل تجمع و برپایی ایستگاههایی برای نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب اسلامی در طول مسیر از مهمترین برنامه های جانبی راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با اجرای برنامه های مختلف هنری، سرود، جمع خوانی حماسی و نواختن موزیک نظامی از میدان آزادی زاهدان به سمت مصلای قدس این شهر آغاز شد.

حضور پرشور گروههای مختلف مردمی از جمله علما و روحانیان تشیع و تسنن، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه ای خاص از وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر زاهدان در ۱۸ شهرستان دیگر و بخش های مختلف استان نیز برگزار شد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح در خیابان های اصلی شهرستان های زاهدان، زابل، خاش، سراوان، چابهار، کنارک، زهک، میرجاوه، نیمروز، هامون ،فنوج ،سرباز، دلگان ، مهرستان، هیرمند، نیکشهر و فنوج و از ساعت هشت و نیم صبح در نیکشهر، ایرانشهر ، میرجاوه  ، قصرقند ، سیب و سوران و مهرستان آغاز شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز