کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۷۸۹۷۶
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری ۴ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر را از محورهای فرعی شهرستان سراوان دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده، بامداد امروز موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای ورودی شهرستان سراوان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت مأموران موفق به متوقف کردن ۲ خودرو و دستگیری ۴ قاچاقچی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای این قاچاقچیان، یک تن و ۱۰۴ کیلوگرم تریاک، ۴۴۶ کیلوگرم حشیش و ۵۰ کیلوگرم هروئین، به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مهمات آن کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز