نجات جان ۱۲۶دریانورد توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۲:۱۹
کد خبر: ۶۸۲۴۹۲
نجات جان ۱۲۶دریانورد توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر چابهار
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۶ دریانورد تا ابتدای اسفند ماه سال ۹۶ با انجام عملیات جستجو و نجات دریایی در آب‌های دریای عمان نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، بهروز آقایی اظهار کرد: مقایسه آمار ۱۱ ماهه سال ۹۶ مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان دهنده رشد پنج درصدی عملکرد این مرکز در ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی به دریانوردان است.

وی افزود: طی این مدت ۱۲۶ نفر دریانورد با انجام عملیات جستجو و نجات دریایی و هماهنگی مرکز (MRCC) بندر چابهار، در آب‌های دریای عمان نجات پیدا کردند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین در راستای بهبود ارائه خدمات پزشکی، با تقویت کادر تخصصی شناور و واکنش موثر و به هنگام تیم جستجو و نجات این مرکز، شاهد افزایش ۵۰ درصدی خدمات پزشکی به دریانوردان زحمتکش، در آب‌های سواحل مکران بوده ایم.

آقایی ضمن اعلام شماره تماس مخابراتی ۱۵۵۰ و کانال رادیویی ۱۶ فرستنده‌های VHF به عنوان راه‌های برقراری تماس با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار، خاطر نشان کرد: دریانوردان عزیز حتما قبل از عزیمت به دریا، از همراه داشتن تجهیزات ایمنی و مخابراتی اطمینان حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز