کشف دو تن و ۱۷۸ کیلوگرم موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۶:۲۹
کد خبر: ۶۸۳۰۸۳
کشف دو تن و ۱۷۸ کیلوگرم موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری ۳ قاچاقچی سابقه دار در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف دو تن و ۱۷۸ کیلوگرم موادمخدر در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی عمار با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح جهت جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودرو‌های تیزرو در محور‌های فرعی شهرستان خاش به سراوان با خبر شدند.

وی افزود: عصر روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس محل تردد خودرو‌های متعلق به این باند را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر که در این عملیات تکاوران پلیس ضمن توقیف دو دستگاه خودرو پژو، کشف ۲ قبضه سلاح کلاش، ۳ قاچاقچی را به همراه ۹۷۱ کیلوگرم تریاک و ۲۶۳ کیلوگرم حشیش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگری توسط ماموران انتظامی شهرستان زاهدان، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح موادمخدر، خودرو تویوتا متعلق به این باند در منطقه "چشمه "زیارت" زاهدان توسط پلیس شناسایی شد.

سردار قنبری افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی‌کردند توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شوند پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی و تکاوران پلیس، با آن‌ها درگیر شدند، ولی به خاطر آتش پرحجم ماموران، خودرو حامل مواد را رها و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از صحنه درگیری متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو سوداگران، مقدار ۹۲۰ کیلوگرم تریاک، ۲۰ کیلوگرم حشیش و ۴ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

 

 

نظر شما