استاندار سیستان و بلوچستان:

امکان سفر به سیستان و بلوچستان برای گردشگران باید آسان شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۸۳۳۶۵
امکان سفر به سیستان و بلوچستان برای گردشگران باید آسان شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم در زمینه جاذبه های گردشگری، تاریخی، مراکز خدماتی، موقعیت های جغرافیایی و ارزان کردن سفر؛ باید زمینه حضور گردشگران در این استان را آسان تر کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی چهارشنبه شب در نشست شورای راهبردی گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گردشگر به جایی سفر می ‌کند که زمانی کوتاه برای رسیدن به مقصد طی کند و سفر به آنجا ارزان باشد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان استانی گسترده و پهناور است و باید امکان حضور گردشگران را در مکان هایی که جذابیت های خاصی دارند فراهم کرد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در زمینه گردشگری در سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاران زیادی در این استان هستند اما علاقه به سرمایه گذاری در این حوزه کمتر وجود دارد بنابراین باید کاستی ها را ببینیم و ظرفیت ها را بسنجیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: در قطارهای گردشگری رسیدن به مقصد هدف اصلی نیست بلکه نفس سفر و لذت بردن از مسیر مدنظر است.

سیدمحمدرضا واعظی مقدم افزود: یکی از مسائل مهم در این گونه قطارها، انتخاب مسیر آن است و معمولا مسیرهایی برای این قطارها انتخاب می ‌شود که دارای بیشترین جذابیت به لحاظ بصری برای گردشگر داشته باشد.

وی با اشاره گردشگری سلامت افزود: گردشگری سلامت می تواند مزیت های تجاری زیادی برای سیستان و بلوچستان داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های گسترده سیستان و بلوچستان در حوزه سلامت بیان کرد: این استان به دلیل همجواری با کشورهای افغانستان، پاکستان و عمان فرصت های خوبی دارد تا سهم خود را از این بازار کسب کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز