دستگیری شرور مسلح در کمتر از ۱۲ ساعت در دلگان

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۴:۰۳
کد خبر: ۶۸۷۸۷۱
دستگیری شرور مسلح در کمتر از ۱۲ ساعت در دلگان
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری شرور مسلحی که اقدام به تیراندازی و ناامنی در سطح شهرستان کرده بود در کمتر از 12 ساعت توسط پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامعلی قنبری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مرکز شهر و اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی شرور با اقدامات شرارت آمیز و اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی باعث سلب آسایش شهروندان شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

قنبری افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی از محل سکونت این شرور مطلع و پس از هماهنگی با مقام قضائی، مخفیگاهش را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی ادامه داد: از جمله سوابق کیفری این متهم میتوان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و فرار از زندان اشاره کرد.

فرمانده انتظامی دلگان در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از دستگاه قضائی شهرستان در همراهی و همدلی با پلیس خاطر نشان کرد: پلیس و دستگاه قضاء هرگز به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه عرض اندام نداده و با تمامی کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

 

نظر شما