استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

لزوم زیبا‌سازی فضاهای ورودی شهرها در آستانه سال نو

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۹۰۱۶۸
لزوم زیبا‌سازی فضاهای ورودی شهرها در آستانه سال نو
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در ورودی شهرها، نظم و نظافت بیشتری حاکم شود چرا که تصویر اولیه، زمینه ذهنی گردشگران را فراهم میکند و زمینه ذهنی تاثیر زیادی بر شناخت آنها از استان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دانیال محبی صبح امروز در جلسه شورای راهبردی گردشگری در سالن استانداری اظهار کرد: برای سال جدید باید فضایی بهتر و متفاوت‌تر از گذشته ایجاد شود و یک هم افزایی بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها بوجود بیاید.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در سال آینده هر دستگاه باید به تسطیح سازمان خود بپردازد و به سازمان های مرتبط توجه کند.

این مسئول ادامه داد: سیستان و بلوچستان یک سرزمین پهناور و گسترده است و این گستردگی همواره مشکلات زیادی را به دنبال داشته است.

وی گفت: سیستان و بلوچستان در افق توسعه و در ابتدای راه است و شاید به تنهایی امکانات یک کشور را نیاز داشته باشد اما باید با قناعت و انسجام بین مردم و مسئولان و دستگاه های مختلف، کیفیت کار را بالا ببریم.

محبی تاکید کرد: در ورودی شهرها، نظم و نظافت بیشتری حاکم شود چرا که تصویر اولیه، زمینه ذهنی گردشگران را فراهم میکند و زمینه ذهنی تاثیر زیادی بر شناخت آنها از استان دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حضور جوانان و وجود خودروهای زیاد در جاده ها و مسافت های طولانی عواملی هستند که باید با تلاش بیشتر سعی‌شود از خطراتی که بوجود می‌آورند جلوگیری شود.

 

نظر شما