۴۵۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۷:۵۹:۴۱
کد خبر: ۶۹۳۲۸۰
۴۵۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: چهار هزار و 500 کیلوگرم انواع موادغذایی تاریخ گذشته در شهرستانهای زیر پوشش این دانشگاه با اجرای طرح سلامت نوروزی کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر مهدی طباطبایی اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی از شاخص ترین فعالیت های گروه سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که هر ساله از ابتدای اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین ارتقاء شاخص های بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه خطر در تمام مناطق شهری و روستایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اجرا می شود.

وی افزود: در این راستا بازرسان بهداشت محیط این دانشگاه از آغازین روز اجرای طرح 11 هزار و 500 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی را مورد بازرسی قرار دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان افزود: در این بازرسی ها علاوه بر معدوم سازی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته 25 مرکز عرضه موادغذایی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تعطیل و 39 نفر از متصدیان این مراکز نیز به علت نواقص بهداشتی بعد از گرفتن اخطار به مراکز قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز