هلاکت قاچاقچی مسلح و کشف بیش از یک تن مواد افیونی درجنوب شرق کشور

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۳:۰۵
کد خبر: ۶۹۴۴۴۵
هلاکت قاچاقچی مسلح و کشف بیش از یک تن مواد افیونی درجنوب شرق کشور
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۱۰۰ کیلو مواد افیونی در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار  محمد قنبری در تشریح جزئیات دقیق این خبر اظهار داشت: یگان های عملیاتی شهرستان های  ایرانشهر و زاهدان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، مواد مخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی پلیس، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در محورهای فرعی مواصلاتی با 3 دستگاه خودرو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنها درگیر شدند.

وی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات مسلحانه با آتش پر حجم تیم های عملیاتی، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و ۴ قاچاقچی دیگر به همراه دو قبضه اسلحه کلاش، دو قبضه اسلحه شکاری به همراه مهمات مربوطه نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از 3 خودرو متعلق به اعضا این باند مسلح، ۹۶۸ کیلو تریاک، ۵۰ کیلو مرفین، ۱۶ کیلو هروئین، ۸ کیلو شیشه، ۱۰ کیلو شیره تریاک، ۳۷ کیلو حشیش و ۱۱کیلو سایر مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز