کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۴:۴۳
کد خبر: ۶۹۸۴۴۸
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۵۸۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا  ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و فنوج و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی اقدام به انتقال موادمخدر از مرزها به عمق کشور می‌کردند، شناسایی شد.

وی افزود: اعضای این باند مسلح با ۲ دستگاه خودرو تویوتا در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر به دلگان گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران در این درگیری مسلحانه، موفق به کشف یک تن و ۵۸۳ کیلوگرم تریاک، دستگیری ۴ قاچاقچی، توقیف ۲ دستگاه خودرو تویوتا و کشف یک قبضه سلاح کلاش و همچنین یک قبضه سیمینوف به همراه مهمات مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متاسفانه گرایش به مصرف موادمخدر و کاهش سن مصرف در بین جوانان، از تلخ ترین آسیب‌های اجتماعی است که البته برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ از اولویت های پلیس در راستای کاهش این آسیب اجتماعی است.

 

نظر شما