لوله گذاری ۳۵۰ کیلومتر از گاز شهری در زاهدان

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۶:۱۱
کد خبر: ۶۹۹۰۳۳
لوله گذاری ۳۵۰ کیلومتر از گاز شهری در زاهدان
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: حدود 350 کیلومتر از زاهدان شبکه گذاری شده که 25 درصد مساحت کل شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد حسن طهرانی در بازدید از مراحل لوله کشی گاز شهر زاهدان افزود: باقیمانده کار شبکه تا پایان سال 98 به پایان می‌رسد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان گفت: طبق برنامه شرکت گاز، علمک‌ها باید بر شبکه‌های گازدار نصب شود، به همین دلیل در مناطقی که لوله گذاری انجام شده است، هنوز علمک گذاری نکرده‌‌ایم که این اقدام بعد از گازدار شدن شبکه و تست آن انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تا پایان سال گذشته، پنج هزار و 850 علمک در مناطق گاز دار نصب شد، برنامه جانمایی 10 هزار علمک بود که 60 درصد آن محقق شد.

طهرانی گفت: سال گذشته برای پذیرش 12 هزار مشترک برنامه ریزی کرده بودیم که هشت هزار و 600 نفر متقاضی دریافت اشتراک گاز به این شرکت مراجعه کردند و تا ظرفیت 12 هزار مشترک آمادگی واگذاری اشتراک داریم.

وی خاطرنشان کرد: ‌طبق برنامه ریزی‌ها تا پایان سال 98 شبکه گذاری زاهدان به مرحله نهایی می‌رسد اما علمک گذاری ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم کار شبکه را که برنامه اصلی است، در زمان مشخص شده به پایان برسانیم.

به گفته وی، با پیگیری‌های انجام شده سرانجام محقق شد دو جایگاه CNG توسط بخش خصوصی در بولوار انقلاب و جاده گوربند راه اندازی شود، یک جایگاه هم در جاده گوربند توسط شرکت گاز ایجاد می‌شود که بیشتر به حوزه صنعت اختصاص پیدا می‌کند.

وی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی هم بیان کرد: در زمینه گازرسانی 535 نفر توسط جهاد دانشگاهی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، مرحله دوم دوره‌ها نیز به زودی در رشته‌های جدید برگزار می‌شود.

 

نظر شما