امروز رخ داد ؛

سفر رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور به سیستان

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۶:۰۹
کد خبر: ۶۹۹۹۴۱
سفر رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور به سیستان
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در سفر به شمال سیستان و بلوچستان، از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از طوفان‌های شن و خشکسالی منطقه سیستان و شهرستان هیرمند قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حبیبی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در جریان سفر به سیستان  گفت: برای زندگی در شرایط خاص و کم آبی باید برنامه ریزی‌های دقیقی داشته باشیم و برای مقابله با پدیده خشکسالی باید از نظرات دانشمندان و پژوهشگران در حوزه‌های آب و بخش کشاورزی استفاده کرد.

حبیبی افزود: به پدیده خشکسالی نمی‌توان به عنوان یک حادثه نگاه کرد، چرا که این پدیده به مرور زمان رخ می‌دهد و خشکسالی به صورت خاموش خسارت وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین کار‌های جمعیت هلال احمر حمایت و خدمات رسانی به مردم در شرایط بحرانی است، گفت: به زودی یک دوره آموزشی تبدیل ایده به کسب و کار (استار تاپ) با حضور محققان کشور در منطقه سیستان برگزار می‌شود.

پیری فرماندار هیرمند هم گفت: به علت کمبود آب و خشک بودن تالاب هامون و با شروع باد‌های ۱۲۰ روزه و گرد و خاک شدید این مشکلات برای مردم دو چندان می‌شود، که این امر نیازمند همت مسئولان برای یاری و کمک به مردم است.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در این سفر از کانون دانش آموزی مدرسه طلوع شهرستان هیرمند هم بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز