فرماندار خاش:

تمامی مسئولان باید برای گسترش و توسعه ورزش تلاش کنند

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۹۹۴۵
تمامی مسئولان باید برای گسترش و توسعه ورزش تلاش کنند
فرماندار خاش گفت: تمامی مسئولان باید برای گسترش و توسعه ورزش تلاش کنند چرا که نبود اعتبارات مالی و عدم مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش سبب ایجاد مشکلات زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد اکبر چاکرزهی در جلسه شورای ورزش شهرستان خاش اظهار داشت: امروزه اگر سلامت جامعه بررسی شود بخش عظیمی از مردم به بیماری‌های مختلف از قبیل بیماری های قلبی،سرطان وغیره مبتلا هستند و هزینه‌های بسیار سنگینی جهت درمان را متقبل می‌شوند.

چاکرزهی گفت: تمامی مسئولان باید برای گسترش و توسعه ورزش تلاش کنند چرا که نبود اعتبارات مالی و عدم مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش سبب ایجاد مشکلات زیادی شده است.

رئیس شواری اداری خاش بیان داشت:مردم از امکانات و خدمات ورزشی به نحو مطلوب و احسن استفاده کنند و سایر ادارات و سازمان ها امکانات ورزشی خود را بصورت تمام وقت در اختیار زنان و مردان قرار دهند.

چاکرزهی افزود: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان باید توجه ویژه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه شهرستان خاش داشته باشد.

فرماندار خاش ادامه داد:رسانه های استان در زمینه ی اطلاع رسانی و تشویق مردم در استقبال از ورزش های همگانی و قهرمانی بیش از پیش تلاش کند.

امام جمعه خاش با اشاره به تاکید دین اسلام به ورزش و انجام فعالیت گفت:ورزش تاثیر بسزایی در پیشگیری از آلودگی های جسمانی دارد که در دین اسلام نیز به این موضوع تاکید شده است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود:برای تحقق پیشرفت در حوزه ورزش باید از ظرفیت های موجود استفاده شود و سپس برای بهره برداری در اختیار جوانان و ورزش دوستان قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت قله تفتان در استقبال و جذب کوهنوردان گفت:هیئت های کوهنوردی استان و شهرستان باید با استفاده از ظرفیت‌ها قله تفتان زمینه ورد سایر کوهنوردان استانی و غیر استانی را فراهم کنند.

امام جمعه خاش تصریح کرد:تهیه وگسترش لوازم و امکانات ورزشی باید در دستور کار مسئولین باشد تا نشاط و پویایی در جامعه رونق یابد.

سرهنگ حسن فضلی گفت:با توجه به وجود مشکلات فراوان و نبود اعتبار و بودجه جهت رفع مشکلات حوزه ورزش میطلبد یکایک روئسای هیئت های ورزشی با همراهی و همدلی بیش از پیش برای پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان خاش اقدام کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خاش اذعان داشت:همراهی و همدلی که بین مردم خاش وجود دارد میتواند عامل مثبتی برای پیشرفت ورزش باشد که امیدواریم آقای امیاری توجهات ویژه ای به امور ورزشی شهرستان خاش داشته باشند.

محسن جمشیدزهی رئیس هیئت پرورش اندام خاش با بیان عمده مشکلات موجود در رشته های ورزشی خواستار رفع این مشکلات  شد و گفت:وجود مشکلات مختلف در رشته های ورزشی مانع شکوفایی و ظهور خلاقیت ها و توانایی افراد و علاقمندان به ورزش میشود.

وی افزود:باتوجه به تاثیری که ورزش در کاهش جرایم و ابتلاء به  اعتیاد دارد میطلبد مسئولین توجهات ویژه ای به بحث ورزش و تجلیل از  مقام آوران و قهرمانان داشته باشند تا شور و شوق فعالیت و روحیه ورزشی در افراد کم نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز