بیش از یک تن موادمخدر در جنوب شرق کشور کشف شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۶:۵۹
کد خبر: ۷۰۰۰۵۵
بیش از یک تن موادمخدر در جنوب شرق کشور کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یگان های عملیاتی این فرماندهی یکشنبه شب در عملیات ضربتی و غافلگیرانه و درگیری با قاچاقچیان مسلح یک تن و 387 کیلوگرم موادمخدر کشف و پنج قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های 'زاهدان' و 'ایرانشهر' در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح و با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جا به جایی افیونی در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، شب گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری پنج نفر از این قاچاقچیان، توقیف سه دستگاه خودرو و کشف یک تن و 327 کیلو گرم تریاک، 60کیلوگرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز