استاندار سیستان و بلوچستان :

مدیران جوان گرایی را اولویت کاری خود قرار دهند

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۴:۴۳
کد خبر: ۷۰۰۳۲۱
مدیران جوان گرایی را اولویت کاری خود قرار دهند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جوانان را باید در برنامه های توسعه ای و اجتماعی مشارکت داد و مدیران دستگاههای اجرایی جوان گرایی را در مجموعه ‌های مدیریتی خود به عنوان یک اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این استان اظهار داشت: نقش جوانان در قبل از انقلاب و در به ثمر رساندن انقلاب بی ‌بدیل بود و این جوانان بودند که با غیرت، انگیزه و شجاعت بی نظیر خود پیروزی در جنگ تحمیلی را رقم زدند.

وی افزود: امروز جوانان انقلابی در عرصه های مختلف به خوبی نقش آفرینی می ‌کنند و پیشرفت های کشور حاصل تعهد و تخصص همین جوانان انقلابی و مومن است.

وی ادامه داد: جوان امروز پر انرژی است و به امور جامعه خود آگاهی بالایی دارد که این موضوع برنامه ریزی برای جوانان را حائز اهمیت بیشتری می کند.

محبی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از جوان‌ ترین استان‌ های کشور است، تصریح کرد: افراد دارای نفوذ اجتماعی و دستگاه ها باید با احساس مسئولیت بیشتری در قبال نیازهای جوانان تلاش کنند تا زمینه اشتغال، ازدواج و رفع مشکلات آنان فراهم شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با تشریح برنامه های هفته جوان که از هشتم اردیبهشت و همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان آغاز می شود گفت: همزمان با این هفته جوانان برتر و موثر این استان که در عرصه های قرآنی، کارآفرینی، گردشگری، اختراع، فعالیت ‌های رسانه ‌ای، هنری و علم و فناوری موفقیت هایی کسب کرده اند، به عنوان جوان برتر معرفی می‌ شوند.

محمود رضا امیاری همچنین با اشاره به طرح اوقات فراغت جوانان گفت: طرح اوقات فراغت باید در همه ماه های سال توسط دستگاه‌ها اجرا شود.

وی بیان کرد: در سال 96، پنج هزار و 46 برنامه در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان اجرا شده و برای سال 97 نیز این برنامه ها در 9 سرفصل پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز