کمبود ۱۲۰۰۰ نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۰:۲۶
کد خبر: ۷۰۸۷۰۴
کمبود ۱۲۰۰۰ نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی نخعی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از معدود استان‌هایی است که 12 هزار نفر کمبود نیروی انسانی دارد و به همین دلیل هزار و 200 نفر از 15 هزار نفر سهمیه استخدامی به این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: در این آزمون تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش از دو طریق ماده 28 قانون استخدام پیمانی و جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت می گیرد.

نخعی عنوان کرد: ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سنجش و از تاریخ 23 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه به مدت 9 روز ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: تمامی افراد واجد شرایط استان می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و فقط برای افراد بومی شهرستان ها ضریب تعیین شده است.

وی اذعان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش 45 رشته را شامل می شود که دو رشته آموزش ابتدایی و تربیت بدنی سرآمد این رشته ها بوده و بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.

نخعی عنوان کرد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، باید یک دوره آموزشی یکساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و آموزش های لازم را فرا گیرند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون نباید استخدام رسمی و یا پیمانی دولت باشند .

 وی در پایان از تمامی داوطلبان خواست تا ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند تا روند ثبت نام آنان دچار مشکل نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز