استاندار سیستان و بلوچستان:

مشکلات ایثارگران باید در چارچوب قانون برطرف شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۸:۰۴
کد خبر: ۷۱۰۲۸۶
مشکلات ایثارگران باید در چارچوب قانون برطرف شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت : ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس با اعتقاد راسخ به آرمان های والا و عمل به تکلیف الهی به این عرصه وارد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، تاکید کرد: مشکلات ایثارگران باید در چارچوب قانون و با نگاه بسیط و بدور از بروکراسی اداری بر طرف شود.

سید دانیال محبی با تاکید بر این که برای رفع نیازها و خواسته های ایثارگران نباید قانون را تفسیر به رأی کرد،افزود: برای خدمت به ایثارگران باید با تفکر جهادی تلاش کنیم تا شرمنده خون شهداء نباشیم.

در این نشست همچنین مشاور وزیر ومسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت:اجرای صحیح قوانین بهترین اقدام عملی برای تکریم جایگاه ایثارگران است.

غلام رضا یاوند عباسی با اشاره به این که اگر ایثارگری اجرای قوانین را مطالبه کند بیانگر ارزش گذاری نشدن صحیح است، افزود : مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی باید پیگیر اجرای صحیح و روان سازی قوانین با همفکری و همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند.

وی با تاکید بر این که رفع مشکلات ، دیدار و احترام ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود، گفت : حرمت و عزت ایثارگران که با گذشت سه دهه از جنگ و دفاع مقدس به دلیل آسیب ها و جراحت های جسمی و روحی آن دوران حتی یک شب راحت ندارند ، باید حفظ شود.

یاوند عباسی برگزاری آیین گرامیداشت مقام ایثارگران را تلنگری به خدمتگزاران در جهت ارزیابی عملکرد دانست و افزود :توجه مناسبتی به ایثارگران یکی از آفات های این حوزه است و این موضوع باید بطور مستمر در برنامه های دستگاه های اجرایی لحاظ شود.

مشاور وزیر ومسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور همچنین یاد آورشد: موضوع ایثار و شهادت حلقه مشترک همه امور در جامعه است و متعلق به هیچ حزب ، گروه و مذهبی نیست .در این نشست همچنین شماری از ایثارگران به طرح خواسته ها و مشکلات خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز