استاندار سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۳:۵۶
کد خبر: ۷۱۰۵۸۷
استاندار سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت
استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر را به ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه این دیار تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ،سید دانیال محبی آمده است: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خویش همواره فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است و به لطف خداوند در سال های ابتدای انقلاب با رهبری های پیامبرگونه امام راحل(ره) و پس از ایشان با فرامین مدبرانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و هوشیاری و پشتیبانی آحاد امت اسلامی، همه ی آزمون های سخت و حساس را با سربلندی و پیروزی پشت سر نهاده است.

در ادامه این پیام آمده است: هریک از این رویدادها به عنوان تابلوی افتخار در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسیده است که در این میان، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان یکی از پر افتخارترین حماسه آفرینی های فرزندان قهرمان و بی ادعای این آب و خاک به منصه ظهور رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز حماسه فتح خرمشهر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، مردم مرزدار و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان، بویژه خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس؛ توفیق همگان را در مسیر پاسداشت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت کرد.

 

نظر شما