کشف بیش از ۲ تن موارد مخدر و دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۸:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۴۴۸
کشف بیش از ۲ تن موارد مخدر و دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 361 کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری 7 قاچاقچی در دو عملیات ضربتی پلیس با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ماموران انتظامی شهرستان های "نیکشهر و مهرستان" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، طی چند روز گذشته از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه قصد انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به استان های مرکزی کشور را داشتند، با خبر شدند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند مسلح در حالی که با 3 دستگاه خودرو اقدام به جا به جایی موادمخدر می کردند، توسط پلیس شناسایی شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده تکاوران عملیاتی پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشینان خودرو ها بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند.

سردار قنبری گفت: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت، ماموران ضمن دستگیری 5 قاچاقچی حرفه ای، 2 قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تن و 502 کیلوگرم تریاک را از قاچاقچیان کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگری توسط ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با سوداگران مرگ، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح موادمخدر، خودرو زانتیا متعلق به این باند در محور "سرباز به ایرانشهر" توسط پلیس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعضای این باند مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی و تکاوری پلیس، با آن ها درگیر شدند افزود: در این درگیری مسلحانه 2 تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

به گفته سردار قنبری در این عملیات 760 کیلوگرم تریاک و 101 کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه ای در کف خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز