دادستان عمومی و انقلاب زاهدان :

اقدام استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان دلایل شخصی داشته است

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۱۲۲۹۹
اقدام استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان دلایل شخصی داشته است
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: پرونده استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان در حال بررسی است و بر اساس تحقیقات اولیه اقدام وی جنبه شخصی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام علی موحدی راد گفت: تحقیقات در خصوص علت هتاکی های استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان و علت واقعی این اقدام همچنان ادامه دارد اما وی تاکنون علت رفتار خویش را کاملا شخصی عنوان کرده است.

وی افزود: این فرد در اظهارات اولیه خود بیان کرد که از آنجایی که با ۲ نفر خصومت شخصی داشتم این کلیپ را برای آن ها تهیه و ارسال کردم اما آن افراد با قرار دادن این کلیپ در فضای مجازی آن را منتشر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: این استاد هتاک هم اکنون در بازداشت موقت به سر می برد تا پس از بررسی های لازم به علت واقعی این اقدام پی برده شود.

وی با اشاره به رد احتمال مونتاژ این کلیپ گفت: در حال حاضر دو عامل خصومت شخصی یا اقدامی سازمان یافته که با هدف بر هم زدن وحدت بین مردم صورت گرفته مطرح است که با انجام تحقیقاتی بیشتر نتیجه مشخص می شود.

موحدی راد افزود: مردم مرزدار سیستان و بلوچستان در کنار مسئولان استان به هیچ عنوان این حرکت را تائید نمی کنند زیرا مردم مسلمان این استان اعم از شیعه و سنی سال ها است که در کنار هم با برادری و اتحاد زندگی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز