رالی بین المللی کریدور شمال - جنوب در چابهار خاتمه یافت

۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۱۴۴۵۵
رالی بین المللی کریدور شمال - جنوب در چابهار خاتمه یافت
تیم رالی دوستی اتومبیلرانی کریدور بین المللی شمال - جنوب پس از رسیدن به بندر چابهار به عنوان نقطه پایانی، مورد استقبال گرم مردم و مسئولان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم  اظهار داشت: رالی دوستی کریدور حمل و نقل بین المللی شمال – جنوب به منظور گسترش ارتباطات فرهنگی، ورزشی و گردشگری بین کشور‌های ایران، هند، آذربایجان و روسیه انجام شده است.

بهروز آقایی معرفی کریدور شمال - جنوب به عنوان یکی از کریدور‌های تاثیرگذار بین المللی در مبادلات تجاری و گردشگری را از اهداف برگزاری این رالی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این رالی از مبدا هندوستان آغاز و شرکت کنندگان متشکل از مقامات و سفرای این کشور پس از طی مسیر دریایی ۱۰ اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس وارد بندرعباس شده بودند، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر زمینی به شمال و عبور از شهر‌های ایران از مرز زمینی بندر آستارا به سمت باکو و روسیه مقصد‌های بعدی این رالی بود.

وی گفت: در مسیر بازگشت، تیم رالی متشکل از کشور‌های هند، روسیه و آذربایجان با ورود به ایران از مرز آستارا وارد تهران شدند.

آقایی ادامه داد: این رالی به عنوان نقطه پایانی پس از طی مسیر به سمت زاهدان، در ۲ مسیر بندرعباس و چابهار حرکت و با عبور از شهر‌های یزد، کرمان و زاهدان وارد بندر چابهار شد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان پس از خروج از بندر چابهار از طریق بندرعباس و مسیر دریایی، کشور ایران را ترک می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز