دستگیری ۷ قاچاقچی در سه عملیات پلیسی/ پنج تن مواد مخدر کشف شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۰:۲۳
کد خبر: ۷۱۵۷۸۸
دستگیری ۷ قاچاقچی در سه عملیات پلیسی/ پنج تن مواد مخدر کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 5 تن و 7 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار محمد قنبری در خصوص جزئیات کشف پنج تن مواد مخدر در استان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، ماموران انتظامی شهرستان های سرباز و ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس موادمخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان سرباز، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در پنج باب منزل مسکونی در یکی از روستاهای حاشیه ای شهرستان سرباز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد محل های دپوی مواد شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی در این رابطه افزود: ماموران در بازرسی از این منازل موفق به کشف یک تن و 178 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، 3 تیغه خشاب و مقادیر قابل توجهی مهمات شدند.

 

دو قاچاقچی دستگیر شدند

وی در ادامه با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر که به صورت مشترک توسط شهرستان های کنارک و سراوان انجام شد، گفت: ماموران انتظامی این دو شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل منطقه، موفق شدند در یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ضمن دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو لندکروز، یک تن و 378 کیلوگرم تریاک، 141 کیلو گرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش را به همراه 5 تیغه خشاب کشف کنند.

 

شناسایی باند توزیع کننده موادمخدر در دلگان

سردار قنبری از شناسایی یک باند دیگر توزیع کننده موادمخدر در یک عملیات پلیسی موفق خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان دلگان باند مسلح دیگری را که در حال جا به جایی موادمخدر بودند، در منطقه حیدرآباد در منزلی شناسایی می کنند که قاچاقچیان به محض مشاهده تیم های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شده و از صحنه متواری شدنند، ماموران در پاکسازی منطقه، 2 تن و 310 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نیست

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق موادمخدر می باشد.

 

 

نظر شما