ارسال ۲۰۰ اثر به جشنواره ملی هنر‌های گرافیکی رضوی زاهدان

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۸:۵۳
کد خبر: ۷۱۶۸۴۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر در بخش‌های پوستر، آرم و نشانه از سرتاسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره هنر‌های گرافیکی رضوی می‌توانند تا اول تیرماه آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی گفت: چهارمین جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر در بخش‌های پوستر، آرم و نشانه از سرتاسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی می‌توانند تا اول تیرماه آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند در هر بخش حداکثر ۵ اثر ارسال کند، افزود: تصاویر ارسالی باید فرمت JPG و وضوح ۳۰۰ dpi در ابعاد A۳ داشته باشند. همچنین در صورت ارسال آثار از طریق پست، انضمام فرم تکمیل شده فراخوان، ضروری است.

وی با بیان اینکه داوران این جشنواره از چهره‌های ملی و بین المللی هستند، افزود: کارشناسان نظارت بر جشنواره مشخص شده و ارزیابی صحیحی از جشنواره خواهند داشت، چرا که فرآیند نظارت، جدای از اجرا، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مسگرانی اظهار کرد: رونمایی از مجموعه شعر به زبان‌های فارسی و بلوچی در مدح امام رضا(ع)، برگزاری شب‌های شعر رضوی در ۱۰ شهر و نیز اجرای نمایش‌های برگزیده جشنواره ملی تئاتر رضوی در شهرستان‌های مختلف از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت است.

 

نظر شما