قتل یک معلم بر اثر سرقت مسلحانه

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۵:۲۵
کد خبر: ۷۱۸۴۷۸
قتل یک معلم بر اثر سرقت مسلحانه
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان گفت: بررسی ها نشان می دهد ساعت ۱۱ ظهر پنج شنبه گذشته هنگامی که این خانم از بیمارستان امام علی(ع) به سمت خودروی خود می رفت مردی گدا برای دریافت کمک به او مراجعه و هنگامی که خانم در خودرو را باز کرد کیف او را کشید که با مقاومت خانم مواجه شد و سر انجام روی زمین افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، «محمد علی حمیدیان» ادامه داد: مرد پس از مقاومت زن ابتدا با اسلحه شلیک هوایی کرد و با ادامه مقاومت خانم، مرد مذکور به سینه او شلیک کرد  و سپس با خودروی مقتول از محل فرار کرد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که گوشی خانم در خودرو جا مانده بود پلیس آن را ردیابی کرد و خودروی سرقت شده را در حاشیه شهر یافت که تلاش برای دستگیری متهم به قتل ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تحقیقات نشان می دهد مظنون به قتل قصد کشتن راننده را نداشت و دزد بود. به گفته وی متهم مذکور متواری است اما مسئولان انتظامی و قضایی به دنبال پیگیری این ماجرا هستند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش زاهدان نیز درباره این حادثه گفت: راننده خودرو مرحومه «ناهید میر» دبیر معارف اسلامی مدرسه حضرت مریم ناحیه ۲ آموزش و پرورش زاهدان بود.

 

نظر شما