اعزام تیم‌پزشکی مجرب از تهران به ایرانشهر

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۴:۲۱
کد خبر: ۷۱۹۰۶۱
اعزام تیم‌پزشکی مجرب از تهران به ایرانشهر
امینی فرد رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر می‌گوید دختران آسیب دیده برای انجام ازمایش‌های لازم مراجعه کنند، زیرا سلامت این دختران از تمامی ابعاد قرار است مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدمهران‌امینی‌فرد رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به آخرین وضعیت خبر تجاوز به 41 دختر در ایرانشهر، گفت: تاکنون سه نفر از شاکیان این پرونده به پزشکی قانونی ایرانشهر مراجعه کرده‌اند و طی نامه‌ای برای انجام برخی حمایت‌های پزشکی به علوم پزشکی ارجاع داده شده‌اند.

امینی‌فرد در ادامه افزود: انتظار داریم اگر این مشکل برای افراد دیگری هم اتفاق افتاده است، آن را پیگیری کرده و برای انجام آزمایش‌های لازم مراجعه کنند.

رییس دانشکده علوم‌پزشکی ایرانشهر با بیان اینکه سلامت افرادی که معرفی می‌شوند باید از ابعاد مختلف از جمله بارداری، بیماری‌های مقاربتی و مسائل روانشناختی مورد آزمایش قرار بگیرد، تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر درصدد است تا از تمام توان خود برای حمایت از افراد آسیب دیده استفاده کند. عموما دختران آسیب دیده دانشجو یا شاغل هستند.

در خصوص همین موضوع نیز، وزارت بهداشت اعلام کرده است که یک تیم پزشکی را به ایرانشهر می‌فرستد تا برای بررسی سلامت آسیب‌دیده‌گان در آنجا حضور داشته باشند.

 

نظر شما
پرونده ویژه