توضیحات رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره پرونده تجاوز در ایرانشهر

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۵:۴۷
کد خبر: ۷۱۹۹۶۸
توضیحات رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره پرونده تجاوز در ایرانشهر
رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره پرونده تجاوز در ایرانشهر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تجاوز در ایرانشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده در دست اقدام است آما آنچه در فضای مجازی مطرح می‌شود را تایید نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه این پرونده در حوزه قضایی در دست بررسی است و قاضی باید درباره آن صحبت کند، عنوان کرد: پلیس آگاهی به پرونده مسلط است اما برخی از حرف‌هایی شنیده می‌شود که به فرد دستگیر شده منتسب می‌شود، شاید صحیح نباشد. برای همه این موضوعات باید مستندات قانون و استدلال وجود داشته باشد تا بتوانیم جرمی را به شخصی نسبت دهیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: شخصی در فضایی قرار می‌گیرد و به یک جرم اقرار می‌کند؛ در پلیس آگاهی داشتیم افرادی را که حتی به جرمی اقرار کرده و صحنه جرم را برای ما بازسازی کرده‌اند حتی تا زندان هم رفته‌اند اما بعدا مجرم اصلی دستگیر شده است. شاید انگیزه‌های مختلفی برای افراد به اقرار به جرمِ نکرده، وجود داشته باشد برخی در شهرهای کوچک می‌خواهند معروف شوند و برایشان فرقی نمی‌کند که این معروف شدن چگونه انجام شود.

وی درباره زمان ورود پلیس به این پرونده توضیح داد: پلیس مشخصا بعد از انجام شکایت وارد پرونده‌ها می‌شود اما ما رصد جرایم را نیز انجام می‌دهیم.

مقیمی تاکید کرد: بسیاری از موضوعاتی که عنوان می‌شود تفاهم و تعامل بین طرفین بوده و بحث دیگری که مطرح می‌شود سرقت و آدم‌ربایی است. آدم‌ربایی در دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرد و پلیس نیز وارد پرونده می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز