تفاهم نامه ای بین ورزش و جوانان با کانون های فرهنگی و هنری منعقد شود

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۷:۱۸
کد خبر: ۷۱۹۹۷۰
تفاهم نامه ای بین ورزش و جوانان با کانون های فرهنگی و هنری منعقد شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان با دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری منعقد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود رضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دیدار با منتخبین مسئولین کانون های فرهنگی و هنری مساجد زاهدان بیان داشت: کانون های فرهنگی و هنری یک ظرفیت بالقوه ای برای اداره کل ورزش و جوانان هستند زیرا که نیروی انسانی خوبی را در اختیار دارند.

وی افزود: استعدادهای خوبی از جوانان را در مساجد داریم  که باید در جذب و حفظ این جوانان، برنامه داشته باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه اگر ورزش به اولویت اول مساجد تبدیل شود قطعا گرایش بیشتر جوانان را به مساجد خواهیم داشت، خاطرنشان نمود: طرح جامعی از تعامل و همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد تعریف شود.

امیاری به برگزاری ویژه برنامه های ورزشی در حاشیه شهر تاکید کرد و گفت: هر مسجدی که بتواند هزار و 200 متر زمین در اختیار ما بگذارد و کار زیرسازی را انجام دهد آن زمین به چمن مصنوعی مجهز می شود.

وی افزود: تفاهم نامه بین سازمان ورزش و جوانان با دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری منعقد شود و به دنبال آن کارگروهی برای جوانان و  ورزش تشکیل شود و در نهایت ماهیانه جلسه داشته باشیم تا برنامه ریزی ها صورت گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: پیشنهاد می شود کانون های فرهنگی و هنری المپیاد ورزشی برگزار کنند.

امیاری یادآور شد: مدیران کانون های فرهنگی و هنری در مزایده های واگذاری فضای ورزشی به بخش خصوصی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری در توسعه ورزش های همگانی استفاده  می شود، افزود: کانون های فرهنگی و هنری می توانند صاحب سمن شوند و در قالب این سمن طرحهای خود را ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز