آغاز ساخت سالن چند منظوره ورزشی روستای قرقری هیرمند

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۸:۳۶
کد خبر: ۷۲۱۹۶۱
آغاز ساخت سالن چند منظوره ورزشی روستای قرقری هیرمند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: فرایند تکمیل و ساخت سالن چند منظوره ورزشی روستای قرقری هیرمند بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام استان یکی از برنامه‌های این اداره کل است که اعتبارات لازم برای آن اختصاص یافته و مراحل تکمیل تعدادی از این طرح‌ها آغاز شده است و روال آن ادامه دارد، در این میان سالن ورزشی چند منظوره قرقری از جمله طرح‌های ناتمام استان شناخته می‌شود که بر اساس برنامه ریزی‌های این اداره کل طی روز‌های آینده مراحل تکمیل آن آغاز می‌شود.

محمود رضا امیاری افزود:برای تجهیز زمین‌های فوتبال بر اساس تفاهم‌های انجام شده از اعتبار‌های ملی و استانی استفاده می‌شود، در کنار آن با توجه به نیاز سالن‌های ورزشی منطقه به سیستم گرمایشی یا سرمایشی مناسب، سالن‌های این شهرستان هم با توجه به شرایط اقلیمی سیستان به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تجهیز می‌شود.

امیاری ادامه داد:در استان سیستان و بلوچستان بانوان کمتر به ورزش می‌پردازند و این سبب شده است تا اولویت کاری حوزه ورزش ایجاد زمینه‌های مناسب و جذب بانوان به ورزش باشد که در این باره علاوه بر اختصاص فضا‌های ورزشی به بانوان در روستا‌ها خانه‌های ورزش روستایی نیز ایجاد شد تا بانوان روستایی هم بتوانند به راحتی از امکانات ورزشی بهره ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز