استاندار سیستان و بلوچستان:

ضرورت اتحاد و مشارکت دستگاه‌های امنیتی استان برای مقابله با ورود موادمخدر به کشور

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۴:۳۰
کد خبر: ۷۲۱۹۷۲
ضرورت اتحاد و مشارکت دستگاه‌های امنیتی استان برای مقابله با ورود موادمخدر به کشور
استاندار استان گفت: اتحاد، یکدلی، همراهی و مشارکت دستگاه‌های امنیتی استان برای مقابله با ورود موادمخدر به کشور، امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی نیا  در مراسم امحای ۴۰ تن موادمخدر و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران عرصه مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: کسانی که در رابطه با تجارت موادمخدر فعالیت می‌کنند از سوی دشمنان ما حمایت شده و در واقع این سرمایه‌گذاری آنها برای اعتیاد جوانان است در حقیقت ما در نبردی نابرابر در مقابل همه دشمنان قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه ما در خط مقدم مبارزه با موادمخدر قرار داریم، گفت: با توجه به موقعت جغرافیایی سیستان و بلوچستان، نقش ما در مبارزه با ورود موادمخدر به کشور و انتقال آن به دیگر کشورها بسیار حائز اهمیت است که در این راه رسالت بزرگی برعهده داریم.

مهندس " محبی نیا " به اتحاد، یکدلی، همراهی و مشارکت دستگاه‌های امنیتی استان اشاره و بیان کرد: با تعامل و اتحاد خوب همه دستگاه‌های امنیتی و با برنامه‌ریزی، سیاست گذاری های بلندمدت، شناخت نحوه فعالیت قاچاقچیان و تغییر رفتار و تاکتیک می‌توان این بلای جهانی را ریشه‌کن کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از کارکنان خدوم نیروی انتظامی و همه کسانی که در عرصه مبارزه با موادمخدر تلاش می کنند، افزود: پدیده شوم موادمخدر علاوه بر آسیب های فردی و اجتماعی، کشور را متحمل هزینه‌های سنگین می کند که می بایست به شدت با آن مقابله کرد.

در ادامه این مراسم، سردار " محمد قنبری " به موقعیت استراتژیک سیستان و بلوچستان ، همسایگی با کشور افغانستان، درگیری با قاچاقچیان موادمخدر و نیز تحمیل هزینه های هنگفت آن بر کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به شدت درگیری و مبارزه یگان های عملیاتی پلیس، قاچاقچیان رویکرد خود را تغییر داده و محموله های موادمخدر خود را به صورت خرد و با تعدد وسایل نقلیه حمل می کنند تا از شدت این درگیری ها بکاهند.

وی افزود: پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با باندهای سازمان یافته و خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر با قدرت و قاطعیت حرکت می کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خاتمه به کشف حدود 38 تن موادمخدر در سه ماهه اول سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با خرده فروشان در یک سال گذشته، 2 هزار و 219 خرده‌فروش و 8 هزار و 612 معتاد متجاهر توسط پلیس استان دستگیر و جمع آوری شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز