با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران؛

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان بعنوان فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان معرفی شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۰:۴۷
کد خبر: ۷۲۵۱۱۶
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان بعنوان فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان معرفی شد
فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان با حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان پیش از ظهر سه‌شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با حضور سردار سلامی برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، جانشین سردار، رحمت‌الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان، اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته سربلند و مقتدرانه پشت سر ولایت‌فقیه راه خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: اگر امروز ایران در دنیا سربلند است همه به این نکته اعتراف دارند چیزی جز محوریت ولایت در بین مردم وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه باعث اقتدار و عزت مردم انقلابی است که این یکی از شاخصه‌های اصلی سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز باید همه ما تبعیت در عمل داشته باشیم نه در شعار، اگر اقتدار و عزت داریم در سایه عمل و تکلیف مداری به‌دست‌آمده است.

رعایتی اظهار کرد: اکنون با توجه به اینکه ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد دشمن نقشه‌های زیادی برای جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده که همه این‌ها با حضور مردم در صحنه‌های مختلف خنثی‌ شده است، دشمن روزبه‌روز منزوی‌تر و ملت مسلمان و نهادهای انقلابی روزبه‌روز شکوفاتر می‌شوند.

سپاه تبلور خواسته‌های مردم است

در ادامه سردار رحمت اله صادقی، فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: لحظه‌ای این تکریم را به نام خود نمی‌دانم.

وی هیچ ‌کسی را شایسته‌تر از مردم برای تکریم ندانست و افزود: مردم غیور گلستان برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران چهار هزار شهید، ۱۴ هزار جانباز و هزار و ۴۰۰ آزاده را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند که این تکریم شایسته آن‌ها است.

فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان گفت: این فرهنگ سازمانی سپاه است و سپاه تبلور خواسته‌های مردم است.

 وی با بیان اینکه همه خوبی‌ها از سوی خداوند متعال است، افزود: ما یاد گرفته‌ایم در رفتار سازمانی سپاه نیکی‌ها را به خود اختصاص ندهیم و این باور قلبی ما است و باید از همه ظرفیت‌های خوب به منصه ظهور رساند.

صادقی اظهار کرد: باید تلاش شود تا جدی‌تر، قوی‌تر، باتقواتر و انقلابی‌تر در خدمت فرمانده‌ای که امروز معرفی شد باشیم و امید است خداوند متعال کمک کند تا ایشان همان‌گونه که در این ۴۰ سال توانستند خوش بدرخشند نقش خود را ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز