عملیات اجرایی دهکده المپیک چابهار تا پایان سال آغاز می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۸:۰۱
کد خبر: ۷۲۵۱۵۲
عملیات اجرایی دهکده المپیک چابهار تا پایان سال آغاز می‌شود
حمید الله بلیده‌ای اظهار داشت: دهکده ورزشی المپیک چابهار در واقع با به بهره‌برداری رسیدن مجهزترین و بزرگ‌ترین ورزشگاه جنوب شرق از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عضو هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: ورزشگاه ورنا که به عنوان مجهزترین ورزشگاه جنوب شرق در مرکز این دهکده سال گذشته همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام به بهره‌برداری رسید با ظرفیت ۲ هزار نفر و زیربنای ۵ هزار و ۷۰۰ متر و ۱۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ساخته شده است.

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در ادامه این ورزشگاه و با هدف توسعه زیربنا‌های ورزشی در منطقه آزاد و جذب گردشگر ورزشی، مطالعات دهکده ملی المپیک به مساحت ۴۰ هکتار به پایان رسیده و فاز اول عملیات اجرایی آن در نیمه دوم سال آغاز می‌شود.

معاون زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در این دهکده مجموعه‌ای از زیرساخت‌های ورزشی در همه کلاس‌ها، شامل زمین فوتبال، زمین کریکت، سرسرای ورزش‌های آبی، سالن‌های ورزشی، بدنسازی، استخر چندمنظوره و مهمانسرا ساخته خواهد شد که فعلاً اولویت ما احداث زمین و ورزشگاه کریکت است.

بلیده‌ای با بیان اینکه چابهار قطب کریکت کشور است، افزود: ۸۰ درصد ملی‌پوشان کریکت کشور از اهالی چابهار و کنارک هستند؛ چابهار مستعد برگزاری مسابقات بین‌المللی کریکت است و ورزشگاه در استاندارد‌های بین‌المللی نیز برای کریکت در دهکده المپیک ساخته می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اعتبارات ساخت دهکده فعلاً از اعتبارات داخلی سازمان منطقه آزاد چابهار تأمین می‌شود، اما به دلیل موقعیت جغرافیایی چابهار و مستعد بودن این بندر برای اجرای تورنمنت‌های بین‌المللی آبی، ساحلی و ورزشی، از همین حالا سرمایه‌گذارانی برای همکاری با ما در ساخت دهکده المپیک پیش‌قدم شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز