بازارچه مرزی تخت عدالت هیرمند با حضور وزیر کشور افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۱:۲۰
کد خبر: ۷۲۷۰۲۴
بازارچه مرزی تخت عدالت هیرمند با حضور وزیر کشور افتتاح شد
بازارچه مرزی تخت عدالت در شهر دوست محمد شهرستان هیرمند، با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از بازارچه تخت عدالت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز توفیق شد با مسئولین مختلف دستگاه های اجرایی در استان در خدمت مردم خوب سیستان باشیم،

عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار داشت: مجموعه بازدیدهایی از طرح های استان از جمله طرح بزرگ آبرسانی به ٤٦ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان انجام شد.

وی افزود: اکنون در منطقه گمرک تخت عدالت هستیم که این منطقه با توجه به مصوبه اخیر دولت برای سهولت در امر واردات و صادرات و تجارت مرزنشینان دستور العملی صادر شده که هر خانواده ای که در شعاع 30 تا 50 کیلومتری مرز هستند بتوانند از تسهیلات این مصوبه استفاده کنند و امیدواریم در معیشت زندگی ساکنان این منطقه تأثیر مثبتی بگذارد.

وی ادامه داد: مسئولین مخابرات و گمرک تلاش خوبی برای راه اندازی این گمرک داشتند و البته طرح بزرگتر از این است و فعلا در همین حد آماده شده و لازم است با مساعدت های لازم بتوانند بقیه منطقه را زیر بار این طرح قرار دهند.

وزیر کشور در جریان بازدید از بازارچه مرزی تخت عدالت به منظور حل مشکل این بازارچه دستور تخریب 12 کیلومتر از دیوار امنیتی منطقه تخت عدالت را صادر کرد.

 

 

نظر شما