تشریح برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در دهه کرامت

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۹:۲۳
کد خبر: ۷۲۸۸۹۰
تشریح برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در دهه کرامت
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از اجرای بیش از 11 عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مینا مقیمی اظهار داشت : از یکم تا یازدهم ذیقعده همزمان با دهه کرامت به عنوان یک دهه شاد و نشاط آور اجرای 11 عنوان برنامه در قالب برنامه‌های آئینی، فرهنگی، آموزشی و نشست‌های تخصصی در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ رضوی پیش‌بینی و اجرایی شده است و به مناسبت دهه کرامت جشنواره ملی دختران مثل معصومه  با انجام مسابقات ورزشی، مشاوره‌های گروهی و برپایی نمایشگاه انجام می‌شود.

وی گفت : کلیه برنامه های دهه کرامت با همکاری سازمانهای مردم نهاد جوانان استان برگزار خواهد شد و در روز اول این دهه مراسم جشن دهه کرامت سفیران کریمه و استقبال از پرچم حرم حضرت معصومه (س) و خادمین حرم مطهر را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در طول دهه کرامت گفتمان دینی رضوی هر روز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول دهه کرامت کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان ورزشکار محجبه برگزار می شود .

مقیمی آذین‌بندی اداره کل ، انتشار و توزیع اقلام تبلیغی و محتوایی، برگزاری مسابقات ورزشی ، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه های نقاشی با محوریت عفاف و حجاب و ... را ازجمله برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان در ایام دهه کرامت  عنوان کرد و افزود :برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه سازمانهای مردم نهاد از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت توسط اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز